Weer Thuis - Reisverslag uit Eemnes, Nederland van Bert en Henny Snel - WaarBenJij.nu Weer Thuis - Reisverslag uit Eemnes, Nederland van Bert en Henny Snel - WaarBenJij.nu

Weer Thuis

Door: Bert en Henny Snel

Blijf op de hoogte en volg Bert en Henny

22 December 2014 | Nederland, Eemnes

Hallo Allemaal
We zijn weer thuis. Dus hier ons laatste berichtje. We hebben onze vakantie goed afgesloten. Op onze laatste dag met heel mooi stralend zonnig weer, al onze overtollige dingen uitgedeeld op de camping. En toen op weg naar Auckland om ons ouwe trouwe campertje in te leveren. Al met al hadden we ruim 6.500 km gereden, gelukkig zonder problemen. Door het mooie weer konden we de koffers naast de camper leggen om alles in te pakken en daarna nog even op onze mooie vakantie geproost met het laatste restje wijn uit de fles. We vertrokken die avond om 20.45. en gingen voor de eerste 14 uur op weg naar Taipei. Daar konden we gelijk terecht op onze dagkamer en doken we gelijk het bed in. Na 5 uur heerlijk slapen nog even lekker douchen zag de wereld er weer heel anders uit. We hadden nog ruim 10 uur voor het vertrek naar Nederland. De rugzakken in bewaring gegeven en met een shuttlebus naar het centrum gereden. Daar als echte toeristen rondgelopen tussen al die Chinezen op hun scootertjes. Een kakofonie van geluiden en schreeuwende reclames, maar met hele vriendelijke mensen. Wat rondgekeken naar al die verkoop stalletjes op straat en toen in een heel klein restaurantje met een Chinees buffetje wezen eten. Alleen met stokjes natuurlijk. Nou dat viel tegen maar alles kwam uiteindelijk op de goede plaats terecht. Daarna terug naar het vliegveld voor het laatste stuk. Uiteindelijk, na 49 uur en 20.000 km in de lucht, waren we weer op Schiphol waar Maaike en de jongens ons weer op kwam halen. Weer thuis met de herinnering aan een heel bijzondere vakantie, waar we nog jaren met plezier aan zullen terug denken. Jullie bedankt voor het volgen en al jullie reacties daarop. Allemaal hele goede Kerstdagen en een Voorspoedig 2015 toegewenst
Groeten Bert en Henny

• 22 December 2014 - 17:09

Jan Hoek :

hallo Henny en Bert fijn dat jullie weer thuis zijn en dat de reis goed is verlopen en dat jullie er op terug kunnen kijken hoe het daar was , nog wel bedankt voor jullie mooie reis verslagen en tot vanavond in Maarssenan praten we wel verder gr, van ons Nelie en Jan

• 22 December 2014 - 17:09

Ans Lof:

Lieve Heintje en Bert

WELKOM THUIS!!
    TOCH WEER EEN FIJN GEVOEL DAT JULLIE WEER VEILIG IN NEDERLAND ZIJN.
    Wat een ervaring en een grote wereld he?
    Nou als alles op de film of foto sessie staat kunnen jullie wel een feestje bouwen en kan iedereen het zien ha ha ha
    Wij wensen jullie ook mooie en fijne Kerstdagen en een heel gezond nieuwjaar. Liefs van Jan en Ans

• 22 December 2014 - 17:29

Margriet:

Hoi Henny en Bert,fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn.Jammer dat ik tijdens jullie reis niet kon reageren.Ik heb een nieuwe laptop en weet daar nog niet helemaal van hoe het werkt.Ik hoop dus dat deze reactie wel aankomt ,ik heb jullie verhalen wel kunnen volgen,eerst een beetje met te kleine lettertjes,maar de laatste 2 keer lukte het me om ze te vergroten.Iedere keer een stapje verder!Rust maar lekker uit en vier de Kerst met je kinderen en kleinkinderen!Ik hoop jullie binnenkort te spreken en ben benieuwd naar de foto''s. Lieve groetjes,Margriet

• 22 December 2014 - 17:33

Janny:

Welkom thuis .en fijne feestdagen ,liefs janny

• 22 December 2014 - 17:45

Loes Wiggerts:

Heerlijk dat jullie zo genoten hebben, ben benieuwd naar alle uitgebreidere verhalen en de foto's. fijn dat jullie weer heelhuids in ons vertrouwde Eemnes zijn. Gezellige kerstdagen en een goede jaarwisseling en gezond begin van 2015!

• 22 December 2014 - 17:48

Martin:

Hallo Bert en Henny,
    Wat fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn, en bedankt voor jullie verslagen.
    Gelukkig zal er vast veel meer te delen zijn en daar zien we naar uit.
    Geniet weer van het thuis zijn in je eigen bedoeling.
    Wij wensen jullie ook heel gezegende kerstdagen toe en zien jullie hopelijk snel? Snel!
    Martin&Wietske

• 22 December 2014 - 23:21

Henny En Nol:

hallo Henny en Bert
    fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn na deze mooie reis .
    heel fijne feestdagen en tot ziens
    liefs Henny en Nol

• 23 December 2014 - 08:47

Cor En Alie:

Hallo Bert en Henny,

Welkom thuis van jullie enerverende reis en wij wensen jullie fijne en gezegende kerstdagen met je familie.

Cor en Alie